Nokialla 6.5.2024

Hyvää toukokuuta!

Kevät on saapunut, vaikka lämmöstä saammekin tällä hetkellä vain haaveilla. Alkuvuosi on mennyt nopeasti ja olemme kiertäneet kuukausipalkkaisten työsuojeluvaltuutetun kanssa työpaikoilla kyselemässä kuulumisia. Jos sinua askarruttaa jokin asia työpaikallasi, ota rohkeasti yhteyttä!

Huomenna alkavat talouden tasapainottamistoimenpiteitä koskevat jatkuvan neuvottelun periaatteella käytävät yhteistoimintaneuvottelut. Kaikki hyvät säästöideat ovat tervetulleita! Niitä voi ilmoittaa 17.5. asti joko omalle esihenkilölleen, luottamusmiehille tai Intrassa olevalla lomakkeella.

Kesäkuussa palkkoihin tulee 2,27% yleiskorotus ja osalle tulee sen lisäksi korotuksia järjestelyvaraeristä.

Varapääluottamusmies Sisko Myllyoja toimii pääluottamusmiehenä 17.6.-5.7. Hänet saa silloin kiinni työnumerosta 0503956180 tai sähköpostilla sisko.myllyoja@nokiankaupunki.fi

Muistakaa käydä kotisivuillamme katsomassa infoa tapahtumista. Voitte myös lähettää omia ehdotuksia tapahtumista tai retkistä yhdistyksemme vapaa-ajan jaostolle osoitteeseen nokianjhl105@gmail.com

Terveisin Mia Tervo
pääluottamusmies KVTES
Nokian JHL ry 105
Puh. 050 3956 180
mia.tervo@nokiankaupunki.fi

Nokian jhl 105 on nyt instagramissa

Tapahtumia 2024

Teatteria

Jäsenhankintaa

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Uuden jäsenen hankkija saa lahjakortin Cafe Frida:an, jossa voitte yhdessä uuden jäsenen kanssa käydä kahvilla.

Lahjakortin saat kun jäsenyys on vahvistettu ja näkyy sekä liiton rekisterissä että Nokian yhdistyksessä.
Hankkimasi jäsenen voit ilmoittaa yhdistyksen
sähköpostiin nokianjhl105@gmail.com

Liity JHLään