Eläkeläisjaosto

Eläkeläisten seuraava tapaaminen on tiistaina 23.4. klo 12.30                    paikkana Lounas-Kahvila Varjoska (Kolmenkulmantie 1, 37150 Nokia).

Mikäli haluat tietoa Eläkeläisten toiminnasta suoraa sähköpostiisi, laita minulle osoitteesi( rallu1319@gmail.com ) niin liitän sinut postituslistallemme.

Nokian Jhl-105:n Eläkeläisjaosto toivottaa kaikki yhdistyksemme eläkkeelle jääneet ja jäämässä olevat jäsenet tervetulleeksi mukaan toimintaan. Kokoonnumme noin kerran kuukaudessa. Olemme käyneet mm. eri paikoissa syömässä, taidenäyttelyissä ja elokuvissa. Seuraavan tapaamisen aika ja paikka sovitaan yhteisesti joka kerta erikseen. Kaikki ideat otetaan avoimin mielin vastaan.

Vaikka oletkin jäämässä pois työelämästä, ei ammattiliittoa kannata hylätä. Meillä on aktiivinen Vapaa-ajanjaosto, joka järjestää edullisia matkoja ja tapahtumia. Liitto tarjoaa matkavakuutuksen kaikille alle 70 vuotiaille. Yhdistyksemme ja liitto myöntävät myös lehtiseteleitä työväenlehtiin. Jäsenmaksu on 96€ ja yli 70 vuotiaille 60€ vuodessa. Maksun voi halutessaan maksaa erissä. Yhdistyksemme myöntämistä eduista saat lisätietoja kotisivuiltamme ja liiton jäseneduista Jhl.n sivuilta ja Motiivista.

Jaostomme on vapaamuotoinen, joten kenenkään ei tarvitse sitoutua toimintaan. Tulet paikalle silloin, kun sinulle sopii.

Jaoston puolesta
Rallu Ala-Kivimäki