JHL 105.n perinteiset pilkkikisat

Nokian jhl 105 järjestää jälleen pilkkikisat Kehon siirtolapuutarha-alueella lauantaina 6.4.2024.

Kokoontuminen kerhomajalle klo 10.00

Pilkkimisen lomassa paistellaan makkaraa ja parhaat pilkkijät palkitaan!

Tapahtuma järjestetään VAIN jäätilanteen salliessa!!

Tiedustelut ja ennakkoilmoittautuminen Petri Vuori 0405227855/ Timo Salonen 0405859794

Kevätretki Korkeasaareen 27.4.2024

Lähde Nokian jhl 105.n mukaan koko perheen retkelle Korkeasaareen. Eläimet ovat virkeimmillään lähestyvän kesän edetessä ja nähtävää riittää niin perheen pienemmille kuin aikuisille!

Lähtö bussilla Nokian Citymarketilta (Nuijamiestentie 5) kierrätyspisteen läheisyydestä klo 8.15. Paluumatkalle Nokialle lähdetään Helsingistä noin klo 16. Meno- ja tulomatkalla pidetään yksi huoltoasematauko.

Hinnat:

Nokia105.n aikuinen jäsen 20€, jäsenen mukana oleva lapsi 17€.

Ei jäsenet: aikuinen 31€, lapsi 26€.

Hinta sisältää bussikuljetukset ja sisäänpääsyn Korkeasaareen.

Ilmoittautumiset ainoastaan tapahtumatjhl105@gmail.com , saat viikon kuluessa paluupostissa maksutiedot.

Toimi pian, paikkoja on rajoitetusti!!

Tietosuojaseloste | Nokian JHL ry 105 (jhlyhdistys.fi)⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Nokian työväenteatteri esittää

Saimme lippuja tähän näytökseen!

Jäsen voi ostaa 2 lippua jäsenhintaan 15€/kpl

Voit itse valita esityksen ajankohdan eli hae täältä sopiva ajankohta: https://www.nokianteatteri.fi/esityskalenteri/

HUOM! Lippuja voi ostaa vain täältä ja muista näyttää jäsenkorttisi.

Nokian Työväen Teatterin postiosoite: Kylmänojankatu 3, 37100 Nokia.

Lipputoimisto samassa rakennuksessa takapihalla, käynti suoraan Ilkantieltä, ei Kylmänojankadulta.

Nautinnollista teatterihetkeä!