Nokian JHL ry 105

Liity JHL:n jäseneksi!

Voit liittyä Nokian JHL:n jäseneksi, kun työskentelet
Nokian kaupungilla.

Valtakunnallisiin JHL:n jäsenetuihin kuuluu muun muassa

• luottamusmiestoiminta
  • työttömyyskassan tuoma turva
  • ilmainen oikeusapu
  • valtakunnallinen toiminta myös nuorille
  • työelämätieto sekä laadukkaat koulutukset ja tapahtumat
  • vakuutusturva vapaa-ajalle
  • paikallinen yhdistystoiminta
  • lukuisat kaupalliset vapaa-ajan edut.
    Voit saada alennusta kylpylähotelleista, kauneudenhoitotuotteista,
    risteilyistä, optikkopalveluista, loma-asunnoista, vakuutuksista.

JHL on halvin kunta-alan työntekijöiden ammattiliitto,
sillä sen jäsenmaksu on vain 1% bruttopalkastasi.

Nokian JHL ry 105 tarjoaa jäsenilleen lisäksi erilaisia retkiä ja tapahtumia.
Seuraa yhdistyksemme nettisivuja https://nokia105.jhlyhdistys.fi/

Ehdotukset yhdistyksen toimintaan ovat myös tervetulleita!

Meidän tavoiteemme

Yhdistys tavoittelee vahvasti julkiseen sektoriin nojaavaa, kestävää yhteiskuntaa.

JHL:n ja yhdistyksemme tavoitteena on, että verovaroin tuotettavat palvelut järjestetään julkisina palveluina ja muut palvelujen järjestämistavat ovat sen tukena. Tämä tavoite koskee niin sosiaali- ja terveyspalveluja, turvallista yhteiskuntaa kuin yhteiskunnan sääntelyäkin.

Kuulumalla liittoon saat ajan tasalla olevaa edunvalvontaa, liiton neuvotteleman työehtosopimuksen mukaiset reilut työehdot, työpaikallasi asioitasi ajavan luottamusmiehen ja oikeusapua työsuhteisiin liittyvissä ongelmissa.

Lisäksi saat turvaa työttömyyden varalta. Aluetoimistojen palveluja, monipuolista koulutusta, nuoriso- ja opiskelijatoimintaa, ammattialatoimintaa sekä ammattialaoppaita, opintomateriaaleja ja Motiivi-lehden, unohtamatta vakuutus-, loma- ja muita jäsenetuja.

Liittymään pääset suoraan tästä tai kaavakkeita saa työpaikan luottamusmieheltä tai yhdistyksen toimistolta (Välikatu 24, Nokia).

JHL:n kokonaisjäsenmaksu on 1 % kaikista ansiotuloista ennen veroja. Jäsenmaksu on verotuksessa vähennyskelpoinen. Jäsenmaksun voit maksaa joko valtuuttamalla työnantajasi perimään sen suoraan palkasta tai maksamalla sen itse.