Jäsenasiat

Jäsenasiainhoitajat päivystävät toimistolla Välikatu 24, Nokia (uimahallin alakerta) kerran kuukaudessa. Tarvittaessa ota yhteyttä.

Jäsenasioita 2024-2025 hoitavat:
Helena Hildén  045 216 5225

Niina Kantonen 040 654 3937

Sähköposti: nokianjhl105@gmail.com

VUONNA 2024 päivystämme

näinä keskiviikkoina klo 17.30-18.30

10.1

7.2

6.3

3.4

15.5

5.6

HUOM:  Heinäkuu  suljettu; jäsenasiainhoitajat lomalla

7.8

4.9

2.10

6.11

4.12

JHL:n jäsenillä on matkavakuutus voimassa vakuutusyhtiö Turvan kautta. Suosittelemmekin jäseniä tarvittaessa lataamaan itselleen Vakuutusyhtiö Turvan tarjoaman palvelun TaskuTurvan matkapuhelimeensa. TaskuTurvan voi ladata täältä: Lataa TaskuTurva ja matkusta turvallisin mielin

Jäsenyyden hoito

OmaJHL

OmaJHL on liiton sähköinen asiointikanava jäsenille. Palvelussa voit päivittää yhteystietosi, ammattinimikkeesi ja työsuhdetietosi. Voit myös maksaa jäsenmaksusi tai ilmoittaa jäsenmaksuvapautuksesta. OmaJHL:n kautta pääset myös jäsen- ja aktiivisivuille. Jäsenpalvelu 24h on poistunut käytöstä, omaJHL korvaa sen. Uuden palvelun myötä vanhat käyttäjätunnukset ja salasanat poistuvat käytöstä.

Kun kirjaudut omaJHL:ään ensimmäisen kerran

OmaJHL on korvannut Jäsenpalvelu 24h:n. Uuden palvelun myötä vanhat käyttäjätunnukset ja salasanat ovat poistuneet käytöstä.

Jotta voit kirjautua omaJHL:ään, sinulla pitää olla voimassa oleva sähköpostiosoite tai matkapuhelinnumero. Osoitteen tai numeron pitää olla myös jäsenrekisterissä jäsentiedoissasi.

Näin kirjaudut omaJHL:ään:

Kirjaudu sisään -linkki.

1. Mene omaJHL:n kirjautumiseen JHL:n verkkosivun ylälaidasta kohdasta kirjaudu sisään.
  2. Kun kirjaudut palveluun ensimmäistä kertaa, voit tilata sähköpostiisi linkin, jolla pääset luomaan itsellesi salasanan.
    Jos sinulla ei ole sähköpostia, voit tilata salasanan myös matkapuhelimeesi. Tilaus tapahtuu klikkaamalla kirjautumisikkunassa linkkiä Luo salasana/Unohtuiko salasana.
  3. Kun olet saanut linkin tai salasanan, voit kirjautua omaJHL:ään.